torsdag

godkväll snyggingar!
skolan idag var helt ok, fick sluta runt halv två - vilket betyder att mattie har fått nått.
kanske bara jag och emelie som fattar men men. imorgon är det redan fredag guld säger jag bara.
planer för imorgon....träffa erik en sväng? :) om han har möjlighet att ta sig hit.  och måste fixa lite hemma. sen har jag faktistk inget annat planerat jo är fett sugen på att åka lite cross i skogen så får se hur vädret blir bettan har ju inte vart igång i år. lite sne fortfarande för att jag missade speedwayen i tisdags dom SPÖA JU SKITEN UR DOM ANDRA.  ska snart sova tror jag :) känner mig små trött. nej röka lite sen sova låter fint, pusssis em,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0