pussis,

hejsan, vilken urdålig uppdatering....men ska försöka ta igen det nu. vart ska jag börja? kanske från början?
fredagmorgon; fick ledigt från skolan av mattie, snällt. åkte in till stan runt två och mötte upp tildis, sen drog vi fram på stan och INSÅG att alla butiker var stängda sug. så blev att springa och ta bussen mot mariberg, var där ungefärg fem, slänga i sig food på donkan och skynda in på gina&hm för att få tag i det vi skulle ha inför kvällen. jag brännde dock 700 kr på kläder jag som bara skulle ha ett par byxor ^^, men men vi blev hämtade av viktor. hem till mig och knäppa första cidern och började dunka musik. vi har ju ett par låtar som rullar varje gång det är förpärla. ringde runt och snackade med massa folk, drog ner till kumla för att träffa jens,john & robban. men nere i kumla var dom i ÖREBRO. inte okej! så tilda och jag blev tokiga på dom, så inom kort stod på kumla station. ett - noll till grabbarna :'D drog runt hela stan och drack och till slut kom alla bort - runt ett. tilda snackade i mobilen så vi kom efter dom andra och ett två tre var dom borta :b erik som jag tvingade bära runt på väskan med drickat var med oss. tilda gick och ringde medans vi två gick runt en bra stund, bror och hans kompisar kom och blev att snacka med dom innan tilda kom och vi började gå mot stationen där eriks kompis jimmy var. och jag får inte glömma att min bror gav en PINNE till tilda, hon fick för sig att hon var GANDALF och att det var hennes magiska stav? haha. ja man kan ju säga att jag skrattat konstant åt flickan, skrek på folk, jagade randoms och var dryg mot folk som frågade varför hon sprang runt med en pinne. vi  gick till okq8 runt tre? för jimmys mamma skulle hämta han och erik, tilda bråkade med jimmy medans jag och erik skrattade. dom körde hem oss tack! plus att medans vi var nere på sjösidan var jimmy ensam inne på krogen och blev full han är föfan 17! AHAHA kumla krogen hade ingen koll.
kvällen var helt sjukt bra & erik var söt :)!

lördagmorgon; jag och tilda kom upp runt ett? helt sjukt...båda två var bakis som fan. blev att ta moppen ner till kumla fasten den borde stått hemma hela dagen. hämtade en ipoden på shell. fick bära tilda på ryggen fram till rimi där vi köpte massa mumisgt groggvirke. hem till mig där pappa och mamma gjort grillat mummms!
vi tog en duch och en återställare innan vi började dunka musik igen och började om på nytt. ringde en kille som skulle festa med oss, jag ville grilla marshmallows och jag var ju HUNDRA PÅ ATT DET FANNS GRILLMÖJLIGHET, till stället vi skulle till men icke så vi hade med oss massa ved helt i onödan. började grogga och och jag var så puckad och på en lek som gör så man blir fullare , så vi körde JAG HAR ALDRIG och jag har gjort allt typ. haha så ja, jag blev helt borta först, men det la sig sen och då försvann tildis in på en toan och satt och snacka i mobilen ett par timmar, ja och mr hemlig satt och drack och hade det trevligt, runt ett på natten blev det kallt så han fick eld på en liten brasa på asfalten , haha vart mysigt. jag fick springa runt som fan och leta pinnar som vi kunde elda. viktor ringde så han och freppe skulle komma för bi. mr hemlig var för cool när han skulle ha av en lång pinne som var tjock som ah kommer inte på nått nu men den kan man fan inte få av utan yxa, men han skulle hoppa av den och det slutade ju.........mindre bra ramlade rätt ner i asfalten hihi, ja det såg roligt ut. dom kom och sen blev tuffingen lite för full och fick spy , så hjälpte han och sen var kl fem? haha så dom andra tog en snabbväg hem medans jag fick ta fyllebullten på biken GENOM SKOGEN, haha  men funkade ju iaf, kom hem runt sex och nästan däckade.....

söndag; vi VAKNADE KLOCKAN SEX? inte okej. viktor hämtade oss vi drog till maxi där vi köpte, godis,cola & cigg. sen var vi mesta delen av kvällen/natten i min säng & tycka synd om oss själva. :)
orkar inte tvådagars...för old liksom. ska inte dricka nått mer förens studenten,

men älskar dig tilda du är min sötnows! saknar dig redan liksom.
♥ tänkter på dig än idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

roligaste kvällen på länge....:P

2010-05-06 @ 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0