mysigt

jag ska till MUMINDALEN. hehe jag är ganska barnslig men jag har har sagt sen jag var fem/sex år att jag ska åka och träffa dom. jag älskar dom verkligen dom är mina favoriter, kan nästan allt som händer i filmerna. fega söta sniff som är rädd för allt, dom små farliga hattifnattarna......snusmumriken som mumin vänter på ska komma på våren från hans årliga vinter resa genom häxskogen. och morran omg, hatar hon/han/den/ MONSTRET. för farlig och otäck så jag hoppas jag missar att träffa hon/han/den när jag ska till finland och pussa sönder mumin som jag är lite små kär i ;$ fatta att få gå in i muminhuset :O! jag kommer säkert börja gråta. ska ha med mig minst 64 rullar så många kort blir det. allt ser ju så mysigt ut och vem vet det kanske finns en söt finskpojke som älskar dom lika mycket som mig? vi skulle kunna ha jätte trevligt där tillsammans. han kanke är blond,snickare och snygg? :) hihi. ska ladda upp lite söta bilder på dom , ska försöka sova så pusssis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie du är för söt och efter...haha! va inne på msn igår vid typ 1 sov dudååå:O? kom in ikvälll.

,m

2010-05-11 @ 08:44:33
Postat av: Anonym

hahah ja jag sov :)! ah kommmer in ikv. OCH DU SKA VARA INNE TIDIGARE OK :)? PUSS

2010-05-11 @ 08:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0