tisdagsmys

tjaaaaaaah!
liggger i sängen och kollar på dating in the dark och det är ju helt ok, men jag fattar inte liksom första gången om jag inte minns fel så råhånglade ett par flera ggr, sen när dom fick se varandra i ljuset balla tjejen ur och vart mega äcklad av killen så hon gav han rådissen, haha och det hade hon inte en tankte på att han kunde va ful timmarna innan när hon tryckte tungan i halsen på'n? in your face! jag skulle inte våga va med fatta va fel det skulle bli ;$
efter det blir det att kolla på desperate housewives en sväng , sen det nya programet cougar town riktigt bra!
sen ska jag försöka sova, är rätt trött redan nu men tisdagar går dom bästa progamet på tv ju , så ett måste.
nu ska jag röka när det är reklam..

- öh måste bara säga att barnfilmen upp , är så sjukt bra! tre ggr på en vecka har jag sett den!
så det är verkligen se värd söta figurer och så är den fin, ok jag bölla men bara en gång! så se den!

kolla vad söt ungen oskar är :)

puss em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0