cake

godkväller eller ska nog säga godnatter?
hehe, kl är halv två just nu & jag sitter och kollar på ah ni vet mitt favoritprogram.
förut idag träffade jag antony vi handlade massa saker inne på maxi sen träffade två tuffingar och så käkade vi isglass fast den var inte så god x). men men ska nog träffa han en sväng imorgon
efter att jag varit hos doktorn och tagit prover.
för jag ska in till usö på måndag och kolla mig, är där minst en gång varje år eftersom jag har njurproblem.
när jag kom hem så började jag fixa massa,jag skulle göra en tårta till min kompis viktor
som kom hem från skottland idag, så jag började trixa och fixa och det blev dunder bra
helt otroligt till och med mamma vart stolt - eftersom jag aldrig annars lyckas baka nått som
går att äta.
så jag åkte ner till hessel och inväntade att viktor skulle komma hem och
det gjorde han och alla vart superglada han hade köpt en sak till mig haha, säger bara
att han verkligen vet vad jag hatar ;) och tårtan var skit god så jag är små stolt!
och nu sitter jag och har ont i knoppen ska nog försöka sova tidigare ikväll/inatt än jag gjorde igår,
här kommer en två bilder, den första är sen i lördags då jag & antony grillade hemma hos mig
halv tolv på kvällen :)och den andra på tårtan jag bakde och självklart en bild på viktor som kom hem och
började spela på en gång på sin älskling :)
enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0