nu händer det,

herregud herregud, IMORGON, ELLER IDAG DEN 4 JUNI TAR JAG STUDENTEN, helt jävla sjukt! känns helt konstigt! studenten jag längtat efter som första dagen jag började skolan typ, dagen som alla väntar på. den är här, det kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv kommer supa, skrika som ett djur, aldrig  mer en läxa! har gjort det här i tolv år.....och nu börjar någon nytt i mitt liv, börja jobba 7-4 tills döden typ, böjar få pengar, skaffar eget så mkt som kommer hända efter den här dagen! ja vill skrika till hela världen att jag klarade det samtidigt som jag vill ligga i fosterställning och gråta är livrädd för vad som kommer hända....! men jag är taggad som fan tills imorgon&idag ska bli helt underbart, sova nu sen upp om någon timma!
STUDENTEN 2010 nu jääääääääävlar!


Kommentarer
Postat av: mhalin

snäälla, jag ber dej och hundra andra om det ska behövas. jag ber dej och alla andra att rösta på mig, MALIN, mitt skyltfönster. så att jag vinner en underbar resa som jag kan åka på med min pappa. jag ber... låter fånigt, men jag gör det.



MALIN, http://yourmoda.se/bloggpanelen

2010-06-04 @ 01:45:19
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0