busigt sent.

hej, ligger isängen borde sova men är uppe i varv, fixat och trixat som en dåre idag för att det mesta ska vara klart tills imorgon när jag&bror ska ha fest, :) usch för partytält
; från fb

Emelie Holmström

herregud
säger jag bara första och sista gången jag sätter upp ett partytält utan
beskrivning, familjen lööv/holmström stod som muppar och trixa och fixa
men fint blev det och om det står kvar hela dagen/natten/kvällen
imorgon får vi se :)! var nyss ute hos min kusin och hämta
bord&stolar massa kvar och fixa nu, men sna...rt är lördagens planer mer än välkomna :) kommer blir för jävla bra! pussshey
för 4 timmar sedan
haha, ah det stämmer!
men ska sova nu massa fix imorgon, puss nattti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0