tandläkaren kan suga min kuk

heeeeeeeeeeeej, just nu sitter jag och har ont i tanden....var hos tandläkaren idag och ja det var ett rent helvete.
för typ tre månader sen var jag hos dom och jag har alltid haft mats men eftersom han har börjar haft hand om personer som vill ha lustgas fick jag en ny stjärna runt 20 år och helt blåst. hon skulle borra i en tand. först får jag fem sprutor och så börjar hon borra.....och det gjorde hon i 20 min? sen när det är klart så säger hon, - du kommer få en tillfällig lagnig eftersom vi inte hinner göra en vanlig. emmm ok? åker där ifrån och tanden isar hela tiden....när jag dricker så fort jag var ute och drog in lust, när jag drack nått varmt eller kallt. jag bet i hopp och hoppades på att det skulle sluta. när jag skulle ditt igen för kanske en månad så var det inte hon jag hade utan en kille som hette leo. han var skit bra och förklarade allt och i det hela mycket proffigare. men när han skulle ta bort min tillfälliga lagning och lägga min riktiga. så ser han att tjejen hade borrat världens hål och inte tagit bort det hon skulle, plus att lagningen låg över tanden och inte i så leo tog in min förre tandläkare mats och dom kollade i munnen och i datan. och hon hade borrat så nära saken i tanden därför det isat och i och med att hon gjort det riskerar min tand att dö? så jag fick en tillfällig lagning igen..........sen var jag där idag och dom hade bokat in mig med någon annan en leo? fan jävla tanter som inte kan sitt äckliga jobb. så då fick jag en finsk tjej som jag inte hörde ett piss av det hon sa.......va? ursäkta? vad säger du? hon fick lägga i sju sprutor....och när jag sa efter två det isar fortfarande nä det kan det inte göra. EM JOOOO! nä fan blev riktigt arg och bara men jo det isar , jag ser inte varför jag skulle vilja ha mer sprutor om det räckte? jaja, hon fixade och nu har jag fortfarande ont känns inte alls bra! och roligt att nästa gång jag ska ditt är jag 20 och får jag pejja för det. och om den tanden inte blir bra då jäävlar då kommer jag gå vidare med det här.
jag förstår inte tydligen får vem fan som helst blir tandläkare, ni kan kyssa mig i röven ok?
torsdag;
♥ åka & handla med farmor
♥ och till banken
♥ sen ska jag träffa mitt hjärta malin
fredag;
♥ åka till sjukhuset och prata om min hals
♥ marieberg med en kompis
♥ köra brors tjej till örebro och hämta henne?
lördag;
♥ en sjukt rolig sak men det är fortfarande hemligt.
godnatt puss på er.

Kommentarer
Postat av: niklas

fy fan :s anmäl dom dirr emelie, det där är ju ingety bra alls! :/

2010-12-18 @ 12:36:54
URL: http://niklassodergren.blogg.se/
Postat av: emelie

har liksom fortfarande ont och jag var där i torsdags , :S! <3

2010-12-21 @ 03:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0