busigt sent.

nu är emelie jätte trött, så när som helst lägger jag mig i sängen och sover till sju imorgon.
börjar 12 men jag vill vara i skolan 9 så jag kan fixa med redovsningen....inget jag skulle gjort om det var en vanlig måndag. idag har jag vart ute hos min kusin sofia, och vart barnvakt till mina kusin barn m&w. älskar verkligen att bara umgås med dom, dom är ju inte så små längre 8&6 i år. tiden går så fort så man vill ju ta vara på all tid man kan tillsammans, dom somnade så sött vid 9 så ja fick kolla tv tills sofia&erik kom hem. har massa filmer som vi spelade in via camen , hihi för söta och mängder med bilder dom berör verkligen mitt hjärta. jag skriver mer imorgon puss!
lite bilder från idag.



♥ wilma&max jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0